29.11.09

DILEMMA.

?
Jeg skal til frisøren på tirsdag og have klippet spidser :-( Øv jeg hader det bare og undgår det for så vidt muligt! Men nu er det tid, da jeg (også) var til frisøren i fredags, dog kun for at få farvet min udgroning - jeg blev helt paf da jeg spurgte om frisøren mente at mine spidser trængte (selvfølgelig siger de altid ja) men hun svarede nær de 5 cm! Shit, aldrig i mit liv! Frisøroverhovedet stak hovedet frem, da han hørte hvad vi snakkede om, og sagde at hvis jeg ikke fik det klippet, ville mine spaltede spidser blive ved med at knække af højere og højere oppe... Åh gud! Jeg vil have langt hår nu!!! Så var det jeg tænke på at få klippet pandehår ved samme lejlighed.. Har haft det et par gange før, men jeg ved ikke rigtig om jeg gider...? Nå jeg krydser hvertfald fingre for mig selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar