28.12.09

TODAY'S AND NEW PARKA



TODAY'S: Acne needle jeans, sort top Black noir, hjemmesyet pels, Eileen Shields shoes.
*
Parka'en har jeg købt i Carmen & Fantasio, og derefter har jeg syet en rævepels på, rundt i kanten. (som lige havde revet sig løs i enden, i min hurtigsygning, på billedet)
Parka'en var også alt for stor - en str. XL, for at være helt præcis - Så den er også syet ind i både ryg, arme og livet. Jeg ville gerne have haft at den var en tand mere grønlig, men nu har jeg cyklet kbh tynd efter en, og til 350 kr, kan jeg godt undvære 'en tand mere grøn'.
Jeg er faktisk ret tilfreds.

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin din parka jakke. har du set nogle lignende andre steder? :) eller ved du om de har flere tilbage hos Carmen & Fantasio?

    SvarSlet
  2. Tak skal du have..

    De har rigtig mange hos carmen & f, ellers kbh k :-)

    Kh c

    SvarSlet