31.1.10

MINE KØB PÅ REMISEN!!!!


Til slut:


Jeg er helt oppe og køre over så mange nice scoops jeg har gjort i dag på Remisen!

Billeder fra venstre mod højre Top:
1. Leopard løsebukser fra DANSK 150 kr (er i butikkerne nu til 500 kr!)
2. Leopard løse bukser 10 kr, ukendt mærke
3. Beige lang kappe fra et dansk gammelt mærke Welner 100 kr.
4. Stor strik poncho som går til midten af mine skinneben med frynser, fra Andersen & Lauth Reykjavik 100 kr (nypris 2200 kr)
5. Slidte boyfriend jeans fra only 30 kr.
6. Sorte lædersneakers fra Dentity Doui (fra Paris Texas) 50 kr.
7. Vintage ankelkæde, som jeg vil lave til armbånd 25 kr.

I alt 465 kr! 

Og så rundede vi lige Helsekostbutikken, hvor jeg har købt disse lækre sager:
Boghvedeflager, sojamel, tofu, grønne linser, pintobønner og hvedekim.

Jeg går lidt op i at spise efter min blodtype, så som erstatning for fx alm. pasta/spagetti, hvidt brød, müsli etc., køber jeg bare de fødevarer som jeg ved er godt for mig.. Og det er dejligt :-)

Leobukserne fra DANSK er allerede taget i brug



God søndag!

9 kommentarer:

  1. fantastiske køb. jeg ville selv have købt alt det du fik købt... ha ha ...hvis jeg var der!

    hvor ligger det remisen?
    hvornår bliver der igen afholdt sådanne noget?

    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ih nogle fine ting du fandt, Charlotte. Øv at jeg ikke kunne komme med denne gang..

    SvarSlet
  3. jeg er også så glad for alle tingene!

    remisen ligger på blegdamsvej, på ved trianglen på østerbro!

    slå det op på google.. der er tit marked af en slags!

    jaa ak!! det var så nice!! vi skal sælge snart!

    SvarSlet
  4. Fine ting. Jeg skulle da være taget derud som planlagt:)

    SvarSlet
  5. Jeg har ledt efter sådan en kappe på e-bay i 2 mdr!! Er det muligt du vil sælge den? Jeg vil gerne give en god pris!! :-)
    Mvh Julie

    SvarSlet
  6. Hej Julie.

    Jeg er selv rigtig glad for den - men har du set stephanies indlæg fra anywho om hendes kappe i samme farve, som hun har fået syet til 1400 kr?

    Det er pengene værd, syntes jeg, og den er jo så flot.

    KHC

    SvarSlet
  7. Ja, jeg har set det - jeg synes bare den er for stor og lang, så jeg vil komme til at ligne et telt i den :-)
    Tak for svar, men sig endelig til his du vil sælge. Min mail er julie@rorvig.dk.

    :-)

    SvarSlet
  8. Ja, jeg har set det - jeg synes bare den er for stor og lang, så jeg vil komme til at ligne et telt i den :-)
    Tak for svar, men sig endelig til his du vil sælge. Min mail er julie@rorvig.dk.

    :-)

    SvarSlet
  9. ok, men du kan jo designe dig egen, bare kortere - så er den sikkert også billigere.

    Jeg lover at maile til dig, hvis jeg vil sælge.

    KHC

    SvarSlet