13.2.10

DAGENS

Bodystocking med åben ryg fra Acne, korsarmbånd og ring fra fashionologi.

7 kommentarer:

  1. That bodystocking is great. By the way... Nice blog and pics.

    http://www.theworldslast.blogspot.com

    SvarSlet
  2. charlotte :-) har du ikke nogle sorte velour shorts? hvor er de fra? er vild med dem

    SvarSlet
  3. Hej. Jo det har jeg.

    De er fra stig p, og er fra stig p's egen kollektion. De er stadig i butikken.

    KH

    SvarSlet
  4. Okay. Mange tak. Hvad kostede de?

    SvarSlet
  5. Hov. Nu har jeg fundet dem online :-) Hvilken str er dine, og hvilken str bruger du normalt i jeans? Det ligner nemlig umiddelbart, at vi bruger samme str :)
    Undskyld alle spørgsmålene.

    SvarSlet
  6. Hej du.

    Undskyld jeg ikke har svaret, men vi er videre på det andet domæne.. Er der en grund til at du ikke har skrevet en kommentar derinde?

    Mine velourshorts er en størrelse Large, fordi jeg gerne ville have effekten af at kunne have dem højtaljet, men hvis du vil have de skal sidde stramt skal du nok tage en small..

    Mvh C

    SvarSlet
  7. hvor ser du bare super fin ud :)

    www.linejacqueline.blogspot.com

    SvarSlet