11.2.10

LÆKKER FROKOST


Mmm - Jeg er lige kommet hjem fra skole, og fik lyst til noget lækkert.
På vejen hjem rundede jeg Sund Helse på trianglen, hvor jeg købte økologisk 100% ægte vaniljepulver (dvs. 0 kalorier), ren kanel købte jeg også, som stabiliserer blodsukkeret og tilsidst købte jeg 250g gojibær.

Alle ingredienserne vil jeg bruge til min grød om morgenen som består af halv boghvedegryn og halv havregryn.

I min smootie:

En halv avocado
Frosne jordbær
Mandler
Ananas
Citronsaft
Soyamælk naturel
Og så er der drysset med gojibær og ren vaniljepulver.
Og hvor smagte det virkelig lækkert!

6 kommentarer:

  1. Mmm, det ser godt ud ;)
    Hvad læser du egentlig?

    SvarSlet
  2. Mmmm, den var også smadder god!

    Jeg læser på Sygeplejeskolen Metropol!

    SvarSlet
  3. Arh, okay :) Tænkte bare om du læste design eller lignende!
    Og tak for taske-hjælp i går forresten :)

    SvarSlet
  4. Ja, det har jeg også gjort - men fandt ud af at jeg kunen læse til jordemoder (hvilket er min drøm) gn. sygeplejerske - så det har jeg valgt at gøre istedet!

    Det var så lidt! :-)

    SvarSlet
  5. Lyder også skønt :)
    Hvad læste du af design - mener bare der er jo så meget forskelligt? :)

    SvarSlet
  6. Ja - Jeg kan jo godt lide begge fag, men har måske bare gået design-vejen da jeg ikke troede at det var muligt for mig at blive jordemoder, da jeg er sproglig, men det fandt jeg ud af at det alligevel var.. wee, så det er på den måde..
    Jeg læste ude på BEC-Design, som nu hedder KEA..

    SvarSlet