10.2.10

LOUISE AMSTRUP

Ak og jeg har lige været til Louise Amstrup's modeshow som blev holdt i et telt ude foran Forum.
Det var så flot, og jeg syntes at det var nogle rigtig gode styles, som jeg tror har en god chance, idet det hele synes brugbart og ens, dæmpede farver, samt at stilen var meget enkel - udover de få showpieces.
Billeder fra Catwalken skal nok blive lagt op - jeg har også optaget en fin film af showet, men jeg skal lige lure hvordan jeg får den lagt op her på bloggen!.. Men den er påvej.
Jeg (ikke just det bedste billede) er i kappe fra remisen, lang sort strik med frynser fra Andersen & Lauth Reykjavik, Dansk leopardbukser, Acne Box støvler, og læderjakke fra Rock'n'Blue, striktørklæde fra Zara og net designet af Helle Mardahl.
De meget populære bloggere, var også tilstede.. wauw! (sidste billede) Gala Gonzáles &

Ingen kommentarer:

Send en kommentar